6 مرحله‌ی فیزیکی برای جذب عشق
نوشته شده توسط : نیک

قانون جذب برای ازدواج

 مرحله‌ی فیزیکی برای جذب عشق

کارهایی که می‌توانید در حال حاضر انجام دهید

قانون جذب و عشق

اگر امیدوار هستید با استفاده از قانون جذب به عشقی معتبر و پایدار که همیشه رویای آن را در سر داشتید برسید، بدانید که تنها نیستید. در کنار پول، پیشرفت‌های حرفه‌ای و افزایش کلی اعتماد به نفس، عشق یکی از رایج ترین اهداف افرادی است که به قانون جذب علاقه‌مند هستند. گام‌های فیزیکی خاصی برای رسیدن به عشق وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. در اینجا شش مرحله‌ی اصلی را توضیح می‌دهیم:

 

مرحله‌ی اول: تصویر سازی، جنس مخالف خود را تصور کنید.

به همان شیوه‌ای که تصور می‌کنید، مثلا پول بیشتری دارید، می‌توانید یک شریک زندگی را تجسم کنید. نیازی نیست که بیش از حد به خصوصیات او فکر کنید. (مانند فکر کردن به رنگ مو، سبک، گروه موسیقی مورد علاقه و غیره). مهمترین خصوصیاتش را در نظر بگیرید. در حقیقت، بهتر است توجه زیادی به جزئیات کوچک و مانند آن نداشته باشید. هیچکس کامل نیست و شما در تلاش برای جذب کسی که فقط روی کاغذ کامل به نظر می‌رسد، نیستید. هدف شما جذب عشق است! بنابراین خیلی روی جزئیات وسواس به خرج ندهید و بیشتر روی این سوالات تمرکز کنید: چه چیزی در مورد او جذاب خواهد بود؟ وقتی کنارش هستید چه احساسی دارد؟ شما با هم چه کار می‌کنید؟ چه توقعی از هم دارید؟

 

مرحله دوم: تابلو آرزوها را برای عشق درست کنید.

پس از آن که دیدگاهی کلی از شریک زندگیتان در ذهن خود ساختید، ممکن است بخواهید یک یادآوری فیزیکی از آنچه دنبالش هستید، ایجاد کنید. اگر قبلا درباره‌ی قانون جذب خوانده باشید احتمالا با ایده‌ی ایجاد تابلو آرزوها آشنا هستید. این تابلو اساسا تکه‌هایی از تصاویر الهام بخش است که به شما یادآوری می‌کند می‌خواهید به چه چیزهایی برسید. بنابراین، یک تخته یا فضایی روی دیوار خود پیدا کنید و از آن برای نمایش تصاویر (یا موارد دیگر) استفاده کنید تا احساساتتان را به طور فزاینده تری نشان دهید و عشق را به زندگی خود بکشانید. می‌توانید از عکس‌های مجلات یا عکس‌هایی که خودتان گرفته‌اید استفاده کنید. عکس‌های خود را در دنیای طبیعی پیدا کنید. طرح‌های خود را ایجاد کنید یا فقط عباراتی را که احساس واقعی شما را درباره‌ی عشق بیان می‌کند روی تابلو بنویسید. تابلوی آرزوها را در جایی قرار دهید که روزی چند بار چشمتان به آن بیفتد. هر بار که نگاهتان به آن افتاد برای ایجاد احساس خوب و ارتعاش مثبت لبخند بزنید و مطمئن باشید خواسته‌های شما از قبل برایتان حاضر شده‌اند.

 

مرحله سوم: طوری زندگی کنید که انگار به عشق خود رسیده‌اید.

به عنوان مثال، کارتی را خریداری کنید که رویش نوشته شده باشد: “سالگرد ازدواج‌مان مبارک عزیزترینم” یا یک قطعه طلای کوچک و عاشقانه را که برای روز تولد مناسب باشد انتخاب کنید. علاوه بر این، سعی کنید طوری که انگار در حال حاضر با عشق‌تان هستید؛ زندگی کنید. لبخند بزنید، به موسیقی گوش دهید و اجازه دهید همه‌ی همسایه‌های خوشحال شما را به یاد آنچه که قلباً باور دارید بخشی از زندگی شماست بیندازند. یکی دیگر از جنبه‌های حیاتی زندگی ممکن است تغییر خانه‌ی شما به محلی مناسب برای زندگی با همسری که مایل به جذب آن هستید؛ باشد. شما می‌خواهید فضایی عاشقانه به زندگی خود بدهید و همه چیز نشانگر وفاداری و تعهد باشد. بنابراین، سخت فکر کنید که شریک زندگی شما در کجای خانه و چگونه وقت خود را صرف می‌کند و چیزهایی که برای شخص مورد نظر شما مناسب‌تر است تنظیم کنید. یا لوازم جدیدی خریداری کنید که برای زندگی یک زن و شوهر مناسب است نه یک آدم مجرد. در حالی که منتظر عشق خودتان هستید، می‌توانید بخشی از خانه را بهتجسم خلاق و انجام تمرین‌‌های دیگر خود اختصاص دهید. فنگ شویی توصیه می‌کند که این کار را در گوشه‌ی سمت راست اتاق خواب خود انجام دهید. این منطقه جایی است که شما باید بیشتر وقت خود را در آن صرفتمرین قانون جذب کنید.

 

مرحله 4. به هرجایی که می‌روید عشق را پخش کنید.

طبق آموزه‌های قانون جذب، نباید بیش از حد تعجب برانگیز باشد که جذب عشق باعث ‌می‌شود شما تبدیل به شخصی دوست داشتنی شوید. و این فقط به اهمیت ابراز احساس عاشقانه مربوط است. کارهایی وجود دارد که هر روز می‌توانید برای گسترش عشق انجام دهید. به عنوان مثال، می‌توانید پولی را برای خیریه‌ای جمع آوری کنید، لباسی زیبا به کسی هدیه دهید. آموخته‌های خود را به دیگران یاد دهید. همه‌ی این اقدامات کوچک باعث افزایش عشق می‌شود و کائنات به احتمال زیاد عشق را به شما بر‌می‌گرداند. برای فرستادن ارتعاش بهتر و دوست داشتنی‌تر، وقت آزاد خود را برای نشان داد حس سپاسگزاری به خاطر یک دلیل خاص؛ به کمک کردن اختصاص دهید. شما می‌توانید به مراقبت از خانه بپردازید و برخی از گلها‌ی باغ‌تان را به همسایه‌ها بدهید. همینطور می‌توانید مهارت‌های جدیدی یاد بگیرید (مانند نحوه برقراری تماس در مرکز خط تلفن بحران). شما با استفاده از مغناطیس همدردی، مهربانی را که در حال تابش آن هستید به سوی خود جذب می‌کنید.

 

مرحله 5. از محدودیت‌های فیزیکیِ پنهان خلاص شوید.

احتمالا قبلا روی محدودیت‌های ذهنی و احساسی که بین شما و عشق و موفقیت و جذب قرار گرفته‌اند کار کرده‌اید؛ تمرکز فعلی ما روی مراحل فیزیکی است که باید انجام دهید. بنابراین بررسی کنید که آیا در اطراف شما چیزهایی وجود دارند که نقش محدودیت‌های فیزیکی را برای ورود یک فرد تازه به زندگی شما، بازی کنند؟ واضح ترین نمونه‌ها شامل مواردی می‌شود که ممکن است به طور ناخودآگاه نشان دهند شما هنوز با همسر سابق خود زندگی می‌کنید. مانند لباس یا اشیائی که استفاده نمی‌کنید، کتاب‌هایی که به آنها علاقه‌ای ندارید و غیره. اگر بازگرداندن این وسایل به همسر سابق شما ممکن نیست، فکر کنید که چطور می‌توانید از آن به گونه‌ای دیگر استفاده کنید؟ به عنوان مثال، شما می‌توانید آنها را بصورت آنلاین به فروش برسانید و پولش را به خیریه اهدا کنید یا می‌توانید اشیا را به یک فروشگاه بدهید تا آن را با قیمت پایین‌تر به کسانی که نیاز دارند بفروشد. البته، برخی از اقلام گرانبها از گذشته وجود دارند که دل کندن از آن حتی به خاطر جذب عشق جدید می‌تواند بسیار سخت باشد. به عنوان مثال، عکس‌های غیر قابل تعویض، نامه‌های دوست داشتنی قدیمی و یادداشت‌های تعطیلات سالانه را در نظر بگیرید. اگر واقعا نمی‌خواهید اینها را دور بریزید و یا آنها را کنار بگذارید، می‌توانید تلاش‌های فعلی خود را برای جذب عشق جدید نادیده بگیرد و آنها را در جعبه‌ای که قابل مشاهده نیست، قرار دهید. این رویکرد به شما کمک می‌کند تا در آینده هم مانند گذشته فکر کنید. با این حال، اگر متوجه شدید که به اشیاء خاصی احتیاج دارید، چون هنوز می‌خواهید عشق گذشته خود را به یاد بیاورید، ممکن است لازم باشد برای پذیرش عشق جدید به زندگیتان و قبول این واقعیت که به فرد جدیدی نیاز دارید؛ کار بیشتری روی خودتان انجام دهید.

 

مرحله 6. پیدا کردن یک شی برای اتصال به اهداف خود.

مهم نیست آن شی را در خانه پیدا می‌‌کنید یا چیزی است که از بیرون خریده‌اید. فقط باید چیزی باشد که بلافاصله شما را به یاد همسر ایده‌آل‌تان بیندازد. هرجایی که می‌روید آن را با خود ببرید تا همیشه این واقعیت را به یاد شما بیاورد که احتیاج دارید عشق بورزید. همچنین می‌توانید این شی را در فرایند تجسم خلاق در دست یا دستان خود بفشارید. این کار به شما کمک می‌کند تا به طور مداوم به نیت خود برای آشکار کردن رابطه‌ی جدید و شگفت انگیز، پایبند باشید. هر بار که این شی را می‌بینید، اجازه دهید به شما؛ اعتماد، امید، عشق و شادی را یادآوری کند.

ترجمه: گروه تحقیقاتی نیک جذب

 





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: